Thursday, March 13, 2008

林海峰 <轉台>



林海峰 <轉台>
寄調張敬軒<酷愛>

成日想轉台 我有百萬條台
還掂咁多 睇睇有冇籃球賽
韓劇或日劇要再轉台 我想睇換換愛
娛樂新聞台 我會求其開
睇cable轉到去現在
兒童台轉錯大陸台 成人台全部老外

*成日轉轉轉轉轉轉轉台會抽筋
我9歲睇到肥姐 睇哂EYT先肯訓
以前個個無記擁疐 果陣家家都好親近
成日轉轉轉轉轉轉轉台咁開心
播賭聖賭五百次搵我老襯*
手指咁痕 禁多一陣 我就會唔痕

機頂盒幾個逼到好慶 無情情人人話有劇情
成班師奶有鄒紋仲要 被電視台勁放大
成日玩高清
repeat* 睇到志雲 唔知點解 我就見頭暈
repeat* 諗起個人 係開心果 我就冇頭痕

No comments: